28 Eylül 2008 Pazar

kış mı geliyor?

koca göbek evrim
kızımın yatağı





daha doğru dürüst sonbahar olmadan kış mı geliyor acaba eskişehire..hava çok soğudu..bulutlar var gökyüzünde..ağaçlar yapraklarını dökmediler sararmadılar bile birden kış geliyor galiba..bana ateşler basıyor evet ama evler çok soğuk yinede..ne zaman yanacak bu kaloriferler? kızım üşür yoksa bu havalarda..elektrikli ısıtıcı ve radyatör hazır..acaba hava nemlendiricisini almalı mıyız? bayram geliyor..annemle babam nazilliye gittiler kardeşim burada..babaannem hastalandığı için annem beni bırakmak zorunda kaldı..kardeşim ezgi nöbetçi ebe olarak kaldı sanırım:) bir gün son derece enerjikken ertesi gün hiç halim olmuyor..sabahtan yemekler yaptım, çamaşır falan derken anca oturdum bilgisayarın başına..bugün bir diyare durumu var bakalım hayırlısı:) kızımın yatağı da geldi bugün nevresimlerini yaydım hemen çok hoş oldu hemen ekleyeyim resmini..off bayramda gelme kuzum olur mu anneannen gelsin öyle gel sen de..bir de çok komik bir şey yapıyor benim cimcime ben şarkı söylerken hiç durmadan oynuyor:)enteresannn


Hiç yorum yok: