1 Eylül 2008 Pazartesi

bacak krampları






dün sabah uykudan feryat figan fırladım çünkü bacağım kopuyor sandım..baktım bacak yerinde ama öyle bir acı var ki....bacak krampı..yaklaşık 5 ay önce doktorumun bana verdiği ve benim şiddetle içmeği reddettiğim ve doktorumun 'evrimcim eğer içmezseniz son aylarda kramplardan çok canınız yanar' dediği o kramplar gelmişti..vay be bu doktorlar çok haklıymış:) her şeyi de biliyorlar!!
şaka bir yana bacağım hala geçmedi kasılı vaziyette..yaşayan bilir inanılmaz bir acı..koptu sandım bacağım..kıvran kıvran..uyandır yüceli uyandırabilirsen..ovdum ovdum gerdirdim üzerine basamadım uzun süre..araştırdım magnezyum ve kalsiyum eksikliğindenmiş..sütü peyniri yoğurdu dönüşümlü olarak tükettim hep sebzeyi de..ama yetmemiş o magnezyum granüllerini de almalıymışım demek ki..şimdi kalsiyumu arttırsam da aynı anda sütten gelen fosforda kramplara neden oluyormuş..o yüzden tek çare ilaca dönmek sanırım..

peki ben neden ilacı içmedim..şöyle ki..ben inanılmaz derecede ilaç içen bir insandım tek bir şey dışında efervesan ilaçlar..yani suda çözünenler, fışırdayan tozlar da diyebiliriz..bu magnezyumda suda çözünen bir ilaç ve ben her içme denememde olduğu gibi çıkarttım ilacı.. doktorum kayısı suyuna karıştır demişti..e ben nasıl düşünemedim kuru kayısıyı alıp kaynatıp onun suyuna katmayı da gidip konsantre meyve suları ile karıştırıp şekerimi fırlattım..insan bazen düşünemiyor demek ki!!

doktorcuğumu aradım..ben hani magnezyumu içmedim ya işte kramplar başladı ne yapacağım dedim..doktorum 5 saniye sessiz kaldı ve ilacı içiyorsunuz darhal dedi..eğer geçmezse ek bir ilaç daha verecekmiş..işten çıkışta hemen kuru kayısı almaya gidiyorum ve ilaca başlıyorum..kalsiyuma gerek var mı dedim..gerek yok çünkü bebekte erken kafa kemiği sertleşmesine neden olma riski varmış kalsiyum tabletlerinin..

benden söylemesi doktorunuz ne derse yapın bilmişlik taslamayın..yoksa yaşadıklarımı yaşayabilirsiniz:(

Hiç yorum yok: