30 Eylül 2008 Salı

haftalık nst






sabahın 10unda hastanedeydik..rutin kan ve idrar tahlilleri ile nst çekimi( Tipik olarak anne karnındaki bebeğin hareketleri fetal kalp atım hızında geçici bir artışı beraberinde getirir. Bu olay non stress test yani NST'nin temelini oluşturur)yapıldı..kasılmalar sancılar çıktı nst sonucunda böyle böyle doğum yapacaksınız işte dedi doktorum..ben de olmaz annem yok dedim..bunun üzerine doktorumda 'doğum için bir anne bir bebek bir de doktor yeterli' dedi:) oldu!!! cuma çatı ölçümüm var bakalım o zamana kadar doğum yapmazsam..herkese sevgiler..
resimdeki ben değilim yabii ki! grafik nst sonucuna bir örnek bilmeyenler için yazıyorum 32. haftadan itibaren beni nstye aaldılar bebeğin kalp atışları, hareketleri ve annedeki kasılmalar gözüküyor..geçen haftaya kadar kasılma kısmı düzdü benim hiç pik yoktu ama bugün pik dolu..bebek hareketleri 2 haftaya kadar çoktu ama şimdi 2-3 hareket oluyor bu da yeri daraldığı içinmiş..

Hiç yorum yok: