10 Eylül 2008 Çarşamba

doğum sizce nasıldır?

-ağrılı
-korkunç
-düşünmek bile istemiyorum
-bilmem, deneyip göreceğiz
-muhteşem
-mucize
aldığım cevaplar bunlar..peki bence..bilinmezlikten ve belirsizlikten hayatım boyunca nefret etmişimdir..bilmediğim daha önce şahit olmadığım bir şey tabii ki beni korkutuyor..ama herkes bi şekilde doğuruyor kimse içerde kalmıyor..sanırım doktorun anneyi rahatlatması en önemli etken..annenin doktora güvenmesi rahatlatıcı olsa gerek diye düşünüyorum..NLP(nöro-linguistik program) teorisine göre 'dünyada herhangi bir şeyi bir kişi bile yapabilmişse, bunu herkes yapabilir!' ..bunları yazıyorum ama acaba kendimi mi rahatlatıyorum sadece..gözümün önüne şöyle bir sahne geliyor..ben salya sümük ağlıyor, sürekli yücele bağırıyor ve sancılarla kıvranıp epidural yapın diyorum!! arada da ebe lere ve hemşirelere saydırıyorum..acaba başıma gelecek olan bu mu?? bakalım bekleyelim ve görelim..az kaldı..

Hiç yorum yok: