20 Eylül 2008 Cumartesi

cuma kontrolü ve yine hastane:(

evet yanlış duymadınız..cuma günü kontrole gittim ve tansiyon 14-10 biraz dinlendim tekrar ölçtük 15-10 hemen hastaneye yatırdı doktorum beni..preeklamsi ya da post..indüksiyon yani gebelikle ortaya çıkan hipertansiyon olabilir diye..annenin yüksek tansiyonu hem erken doğum hem bebeğe hayati tehlike yaratabiliyor..bu nedenle 6*1 ölçümlük hastane yatışımız oldu..neyse ki özel oda bulduk yine..dizilerimi izleyerek gece oldu sonra sabaha kadar uykusuz saatlar..serviste iki tane yeni doğan bebek sabaha kadar hiç susmadan ağladı sabah 7de en son sesleri kısılmıştı...çok ama çok korktum ya bizim kızda bu kadar ağlarsa..sanırım ilk aylarda ben depresyona girebilirim..neyse ölçümlerim iyi çıktı tansiyonum düştü ilaca gerek kalmadı öğlen taburcu oldum..
en kızdığım şey insanlarla diyaloglarında kişilerin birbirlerine sen diye hitap etmesidir..ben benden 10 yaş küçük öğrenci,lerime siz diye hitap ederim hep bırakın büyükleri..hastanedeki tüm memurlar diyologlarını 'sen' üzerine kuruyorlar, karşılarındakli kişiler onlara mecbur ne derlerse itaat etmek zorundalar ve hafif aşağılama ses tonu ile:
-sen otur, sen kalk, sen yat, sen kolunu aç, senin adın ne, sen yedin mi yemeğini...
bu şekilde devam ediyor insanlarda siz kavramı yok ..sürekli sabır çektim sürekli..
eve geldim duş sonra doğru anneme..bir ağla bir ağla annemde..çünkü hastane beni bu sefer epey gerdi..sonra tabii ki ben durdum duramadım ve doğru alışveriş merkezine..o kadar şeye baktım ama çıkarken elimizde sadece duru derin hanıma aldığımız uyku seti oyuncak çerçeve vardı:) resimlerini eklerim..evde olmak çok güzel..bu arada doktorum bayramın 2. günü milanoya gidiyor..hayırlısı ne diyeceğimi bilmiyorum..gelme canım kızım o zamanlarda tamam mı annecim sen dinle beni..sevgilerimle

Hiç yorum yok: