8 Ağustos 2008 Cuma

tam da yaşasın tatil diyordum ki...

evet diyordum ki..tahlil sonuçlarımız geldi..sonuçları doktorum beğenmedi..sabahın 8'inde girdiğim hastaneden 1'de çıktık annemle..100 gram şeker yüklemesi ve 4 defa 1'er saat arayla kan alındıktan sonra okula gidebildim..şeker yüklemesi derken bilmeyenler için yazıyorum..100 gram glikozu eczaneden alıp su ile hemen içiyorsunuz içmeden önce açlık kan şekeriniz ölçülüyor..içmeyi kolaylaştırmak için tavsiyem yanınızda limon götürün ben iki limonla 1 litre su ile içebildim..epey zor oluyor..sakın yalnız gitmeyin yüklemeye, kusma bayılma gibi durumlar yaşayabiliyorsunuz..neyse bu açıklamadan sonra gelelim bundan sonra izlenecek yola.. 1 haftalık tatil dönüşü 1-2 günlüğüne hastaneye yatacakmışım.insülin yüklenip izleme yapılacak..şimdilik bilgim bu kadar..daha araştıramadım ayrıntılarını..gitti desenize benim 2. hafta tatilim ne güzel kızımın odasını hazırlayacaktım..neyse sağlık olsun..1 haftalığına Çeşme-Bodrum'a gidiyoruz..2 saat yolculuk 15 dakika yürüyüşle kazasız belasız gidelim gelelim hayırlısı ile..herkese sevgiler

Hiç yorum yok: