23 Ağustos 2008 Cumartesi

başlıksız:(

dün doktor kontrolümüz vardı..hiç kilo almamışım bu iyi haber..bebiş de almamaış aslında bu da iyi habermiş..çünkü SAT'a göre 29 haftalık olan kızım USG'ye göre 32 haftalık..iri bebek kategorisinde..uzun uzun kontrol etti doktorumuz Fatih öğüç...iri bebeklerde annedeki diabet nedeniyle akciğer problemi ve en büyük risk olan ani bebek ölümü yaşanabiliyor..kontrollerimiz ve tahlillerimiz haftada 1'e indi..bebek harekletlerini son derece dikkatle her gün saymam gerekiyor..her hafta şeker yükleme ve idrar testi yapılacak..doğum 15 ekimden sonra her an bekleniyor..bir az canım sıkkın..aslında biraz da değil çok sıkkın..bir yerlerde bir hata mı yaptım da böyle oldu..6 hafta nasıl geçecek??korkular korkular korkular..neyse sonra yazarım şimdi uyumak istiyorum..sevgiler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

'dan cimcim&cimcime ben yani yasemin dikkatimi çekti benim sat ile seninki aynı sanırım 23 ocak mı ? Aynı gün mü doğum acaba ? Bende de şeker var ayrıca iilgiinnçç :))))

evrim dedi ki...

evet SATımız da aynı ..gerçekten ilginç..sayfanızı bulamadım ama:(