27 Ağustos 2008 Çarşamba

midem yanıyorrr


sıcak ve sol ayak-bacak ağrısı yüzünden uykusuz geçen bir gecenin ardından sabah yedi buçukta attım kendimi sokağa hastaneye kan tahlili için...ben bu sıcağa inanamıyorum..yastık çarşaf ıslanır mı ya terden..bu şartlarda nasıl uyuyabilirim ki..hastanede yediğim tosttan sonra da midem alev alev..ya sürekli şikayet eden bir tip olmak istemiyorum ama burnuma kadar yanıyorum..gaviscon da fayda etmiyor artık..cimcime bu kadar minik olmasan valla doğurasım var seni artık..ben aceleci bir tipim zaten ay bunaldım artık..umarım tahliller iyi çıkar ..ama idrar yolu enfeksiyonu var gibi geliyor yine bana çünkü hafif hafif kasığım ağrıyor..doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 olmak üzere toplam 16 haftalık izin sürem var..bunun ilk 3 haftasını eğer dr izin verirse doğumdan önce geri kalan 13 haftasını doğumdan sonra kullanmayı planlıyordum..ama ben bu kadar sıkıntı çekeceğimi bilmiyordum..okulda sandalye üstünde oturmak bile belimi kopartıyor..ha gayret evrim diyorum kendi kendime sabret biraz daha..bugün de vantilatörle dans ediyorum..cuma kontrol var doktorda..görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: