5 Ağustos 2008 Salı

nasılım??

tüm arkadaşlarım eş dost merak ediyor..nasıl olduğumu..söyleyeyim..iyiyim genel olarak..evet ayaklarım artık şişmeye başladı..salondaki koltuğa yatınca yücel yardım etmeden kalkamıyorum:) yataktan da yuvarlanarak kalkıyorum:)) toplan 7 kilo aldım 28. haftam bitiyor..kilo süper yani..tabi bunu ilk 14 hafta 5 kilo vermeme borçluyum..kilo konusunda doktorum beni ayakta alkışlıyor..düşünsenize 20-25 kilo alsaydım, ya da bence de hiç düşünmeyin..bak gülmeyin ama doğumdan sonra 50 kilo olacağım..gülmeyin dedim!!!!
3 hafta önce bulvarda sabah yürüyüşü yaparken düştüm..ama süper düştüm çünkü dirseğimin üstüne attım kendimi..ben bile endişelenmezken dr'um hemen kontrole aldı..ağrı eşiğim yüksekmiş ve sabırlıymışım en korktukları hasta tipiymiş...:))))
beni tanımıyor!!! ben inanılmaz sabırsız ve evhamlıyımdır...bir de ağrı eşiğimin düşüklüğünü doğumda görecek di mi???neyse kontrolde herşey normal çıktı..şu dönemler düşme falan çok tehlikeliymiş aman dikkat!! bir de 2 gündür boynum kolum ve omuzlarım klima nedeniyle tutuk..kas gevşetici de alamıyorum...35 derecede atkılarla ve su torbası ile sarınıp oturuyorum...iyiyim iyiyim canım mrk etmeyin..ya da mrk edin süper bir duygu bu hamilelik herkes mrk ediyor:))

Hiç yorum yok: