11 Aralık 2009 Cuma

isyan değil yalnızca sitem..

hani boğulacak gibi olursun ya..hava çok kapalı, yağmur var acaba ondan mı? çok sıkıldım..zaman geçmek bilmiyor..bir sürü işim var ama hiç yapmak istemiyorum..saat daha 4....2 saat var çıkmama..kuzumu özledim..neyseki haftasonu..
yalnızım galiba ondan sıkılıyorum..aslında bazen çok kalabalık bile olsa etraf yine de yalnız olabiliyorsun..herşeyin yükünün üzerimde olması mı sıkıyor acaba beni..
hep mi eşler böyledir, kocalar yani...ne kadar yoğun olsamda yetiştirilcek işlerim olsada kapımı kapatıp eve girdiğimde artık çocuğuma ve eşime veriyorum kendimi..çünkü hayatımdaki en önemli iki kişi değiller mi? peki neden kendileri aradığımda hiç olmuyor, ihtiyacımız olduğunda hep eczacı odası işleri ve eczacılarla uğraşıyor oluyor? seçim geçsin rahatlayacağım evrim, eylem geçsin rahatlayacağım evrim, oda binası bitsin rahatlayacağım evrim, kongre geçsin rahatlayacağım evrim..farkında mısın bilmem ama evrim artık senden çok uzakta ruhen..eskiden tek bir bakışla bile iletişim kurarken şimdi cümleler yetmiyor ya da hiç cümle kurmuyoruz seninle..
gülüyoruz ama çok acı bence duruya babası yanındayken 'baba nerde kızım?' diye sorduğunda bile 'baba cücel(yücel) yok! diyor..bence komik değil üzücü..
dedim ya boğulacak gibiyim..hani boğazında düğümlenir ya birşeyler..ağlamak istersinde kendini sıkarsın ağlamazsın ama boğazın çok acır işte öyle bir şey..

1 yorum:

Hande dedi ki...

evrimcim siteni yeni keşfettim benimkine de beklerim..eşler hep öyle malesef üzülme..:((