24 Aralık 2009 Perşembe

çokk işim var çokk


hemen yazıp kaçıyorum..bir sürü sınav kağıdım var, Singapurda toplantıyı makale göndermem lazım, öğrenci raporu okumam lazım, yılbaşı hediyeleri seçmem lazım..bütün bu işlerin arasında cumartesi misafirlerim olacak düzenlemeler yapmam lazım, Duru hanımın fotoğrafları makinede bekliyor bir türlü aktaramadım daha..

çam ağacımızı süsledik ama konsolun üstünde duruyor çünkü cimcime bütün süsleri söküp yere atıyor ışıklandırmanın minik lambalarını da ağzına sokuyor:) yürüyerek her yere gidiyor artık, biraz mızmız hep yanımda durmak istiyor, kavga dövüş oyunlarla yemek yiyiyor sinir oluyorum..dün perçemlerini kestim yine çünkü toka taktırmıyor saçına (bu da yeni çıktı) babası sinir olacak saçları görünce hiç istemiyor çünkü saçlrının kesilmesini nedense??!!!...bir küpe krizi yaşadık 2 gün önce yuttu sandık..neyse hastaneye gitmek üzereyken bulundu ama bir de bana sorun kaç yıl yaşlandığımı..haberler şimdilik bu kadar...sevgiyle sağlıkla kalın

2 yorum:

NALAN dedi ki...

Kolay gelsin canım..
yılmak sıkılmak yok hepsi hallocak..
cimcime tam cimcime olmuş...
bir anda benim kızımı anlattın .oyunla yemek yedirmek,toka taktırmamak..
:):):)
sevgiler..

Hande dedi ki...

Kolaylıklar Evrimcim..
Her aşama zor demek ki..Bana da biraz büyüsün herşey daha kolay diyorlardı..İnanmamıştım doğrusu...Haklıymışım demek ki..