14 Aralık 2009 Pazartesi

bir şey istedim istediğime de pişman oldum..sağol gerek yok!


günlerdir kuaföre gitmem gerekiyor kaş-bıyık olayı..sabah evden çıkınca gittim bir iki kere kuaförde kızlar yoktu..öğle arası gideyim dedim, ya labaratuvarım vardı ya da mutlaka bir iş çıktı..akşam saatinde gitmek istedim bakıcımızın çıkışı 18:20 olduğu için geç kalıyordum gidemedim..hah işte yücel geldi akşam ben gelene kadar o ilgilenir duruyla dedim..aradı eve gidip uyuyacakmış..tamam, yalnız böyle böyle ben yarım saat geç gelicem ona göre sen uyanır mısın bakıcı gitmeden dedim..cevap:

-ben eve gitmesem uyumaya ne olacaktı

-uyanır mıyım bilmem

-iyi tamam 6 gibi uyanırım..(ses tonu da ona göre!!!)


pazarlığa bak ya..ben de insanım özel ihtiyaçlarım olabilir özel ihtiyacın yanında rutinlikte yarım saat olsun sapabilirim..çok mu şey istedim ya..bir eş olarak

peki gitmiyorum..dünyaya kaşların ardından bakar ve bıyıklarımı sıvazlayarak konuşurum artık sevgili koca! sen bilirsin!işe şakaya vuruyorum yoksa delireceğim artık..bardak taştı ve sular seller bastı her yanı artık

5 yorum:

Hande dedi ki...

Evrimcim çok güldüm özellikle şu bıyıkları sıvazlama durumu beni çok güldürdü..
Erkeklere göre kolay bu çocuk büyütme durumu canım..Sen annesin herşeye göğüs germelisin durumu var malesef...

NALAN dedi ki...

bu erkeklerin hepsi aynı galiba...
Seni o kadar iyi anlıyorum ki şu yazdıklarınla yalnız değilsin bende aynı durumdayım..Hiç bir özel işimi halledemez oldum.

ELİF dedi ki...

fotoğraftaki hale gelmeden halledersin umarım:)) şaka bir yana çok haklısın diyecek birşey bulamıyorum maalesef...

ELİF dedi ki...

Bana bırak böyle zamanlarda ben bakarım, cidden bak...

evrim dedi ki...

arkadaşlar çok teşekkür ederim..yalnızolmadığımı bilmek güzel..elifcim ev yakın olsa hemen bırakırım arkadaşım