13 Kasım 2009 Cuma

eve kamera sistemi koymak..

bebek evde bakıcıyla kaldığında kamera sistemi ile bakıcıyı takip edeniniz var mı?..mantıklı mı yoksa insan haklarına aykırı mı..bakıcı bunu bilmeli mi bilmemeli mi??
mesela Duru şunu şunu yedi, şu kadar uyudu diyor..nereden bileceğim?..çorbasını yedi diyor ama ben gittiğimde benle de yemek yiyiyor..aslında benim tanıdığım Duru ise yememesi lazım..
offf....offff...nasıl güveneceğim..
çığlık atmaya bağırmaya başladı Duru hanım..nereden çıktı bu bağırma hadisesi..inat başladı..büyüyor mu yoksa bakıcı onunla inatlaşıp ona bağırıyorda mı ondan öğrendi...imdaaattttt!!!!!
eve kamera sistemi döşetmek istiyorum..çok da pahalı değil en zaından benim tahmin ettiğim kadar değil..kayıt yapıp sonradan da izleyebilirsiniz, canlı canlı da izleyebilirsiniz..ay deliricem gerçekten bunaldım..tuhaf tuhaf düşünceler geliyor aklıma

6 yorum:

ELİF dedi ki...

Evrimciğim, aynı tıpatıp aynı şeyleri yaşıyoruz, bende taktırmayı düşünüyorum ama bizler pipirikli olduğumuz için kameradan gördüğümüz herşeye de takarız diye düşünüyorum.Eğer taktıracaksan ilk başta söyleme bence biraz izle, sonradan söylediğinde yaptığı hataları da düzeltecektir izleniyorum diye. hatta kaça fiyat aldın paslaşalım, kablosuzlar için ben 6000 usd civarlarında fiyat aldım,yuh dedim kablolular daha uygun.

evrim dedi ki...

çok şükür ortak düşüncelere sahip bir anne var.. ip kamera sistemi tek kamera 200$ 3 odaya taktırmayı düşünüyorum kurulumla 1000$..kablolular 600 lira..sabit IP izleme sitemi her ikisinde de var..sadece kayıt istersen daha uygun..usb ile pcye hemen aktarım yapabiliyorsun ..ama bu sistemlerin dezavantajı 20 saat kayıtla sınırlı ..yani her gün rutin olarak silmen gerekiyor görüntüyü..araştırıyorum ayrıntıları bildiririm..eşimin eczanede var sistem ama kablolusu ve tek kamera..

ELİF dedi ki...

Ya Evrim neden görüşmüyoruz biz?

evrim dedi ki...

görüşelim canım benim ayarlayalım bir haftasonu..

Özge dedi ki...

Selam Evrim.Düşüncelerinde haklısın.Kaygılarını anlıyorum.Yalnız bebişe annen bakıyordu,bakıcı işi nerden çıktı?Ben galiba arada bişeyleri kaçırdım.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhabalar biz de benzer şeyleri yaşadık ve ip kamera aldık evimize . fiyatları çok fzla da değil. insanın içinin rahat etmesi çok önemli www.scsi.com.tr scsi markası ve çok memnunuz