2 Kasım 2009 Pazartesi

eskişehir'e kış..cimcimeye hastalık geldi..

evet maalesef 12 ay 3 gün sonra Duru ilk hastalığı ile tanıştı:) ateş, öksürük, burun akıntısı..uykusuz 2 gün..ateş savaşçısı bir anne, mızmız halsiz mutsuz bir duru..tabii ki geçecek ama gerçekten çok zormuş..yemek yemeyen ve mızıldayan bir Duru tanımıyorum ki ben..ne yapacağımı şaşırdım..antibiyotikle tanıştı bebiş, ateş düşürücülerle, sirkeli sulu bezle...kuzum benim hemen iyileş tamam mı bebeğim..seni çok çok seviyorum..
tek güzel olan şey ise: ilkokula giderken anne demeye başlayacak Duru Hanım diyordum ki, paçamdan çekiştirip onu kucağıma almam için:
-nannneeee...nannneee
diye bir ses geldi kulağıma ben tabii ki o kelimeyi tekrar duymak için, ilgilenmedim ve Duru anne demektense kendini yere attı..olsun duydum ya iki kere yeter bu bana 1 sene daha:))

başka neler mi söylüyor Duru hanım?
-maaamun(maymun)
-tize (teyze)
-nannnannee(anneanne)
-tabii ki BABA
-egi (ezgi yani teyzesi)
-dede
-cücel(Yücel yani babası)
-hop(top)
-ayıy (hayır)
-mel (ver)
-atiş(artist)
-ziyyi (zilli sanırım şarkı sözünde geçiyormuş)
-maon(balon)
-ceer (iyi geceler)
-tateş (kardeş)
-miy (bir)

boy:83 CM
kilo: 10.8kg
-sen kaç yaşındasın Duru?
-işaret parmağıyla 1 yapıyor
-sen büyüdün mü Duru?
-iki eliyle göğsüne vurup ben büyüdüm yapıyor
-göbek, göz, burun, kulak, ağız nerde diye sorunca hepsini işaret ediyor
-dans etmeye başladı elleriyle kıvıra kıvıra dans ediyor bir de ayaklarını yere pat pat vuruyor..
-hala baby tv delisi çok severek takip ediyor tepkiler veriyor ve alkışlıyor..
-küçük bebek ve çocuk görünce sevinç çığlıkları atıp yanaklarına cici yapmak istiyor..
-utanıyor, korkuyor, heyecanlanıyor, kahkaha atıyor, sinirleniyor...bir de şaşırıyor..herşeye şaşırıyor..koridora çıkıyor sevdiği bir oyuncağını görüyor aaaahhhh..babasını görüyor aaahhh..herşeye şaşırıyor..çok komik bir bebek
şimdilik bu kadar..sevgiyle kalın

Hiç yorum yok: