13 Kasım 2008 Perşembe

çok çok zormuş bir o kadar da mükemmel


karşılıksız sevgi derlerdi hep..ne kadar da doğruymuş..süt kokulum..

annen kurban olsun sana..

ne kadar da masum ne kadar da temizsin..

kocaman dünyamda parlayan ışığım..

öyle bir an geliyor ki çok korkuyorum ya yeterince seni mutlu edemezsem diye..isteklerini karşılayamazsam diye..iyi bir anne olamazsam sana diye..elimden geleni yapmaya çalışıyorum..isteklerin tabii ki sınırlı şu sıralar..yemek, uyku, alt temizliği, bol bol sarılma sohbet ve müzik dinleme..maşallah çok uslu çok akıllı kızım benim..ama annesini emmiyor..kavga dövüş o ağlıyor ben ağlıyorum..duru hanım emmeyeceğim diye ağlıyor ben de neden emmiyorsun diye ağlıyorum..az sütüm duru bebek de tembel ..sütü sağarak veriyoruz artık..hem mama hem anne sütü..bol bol su meyve suyu içiyorum 2 saat arayla sağıyorum ama çoğalmıyor sütüm..sarılık olmuştuk 5 günlükken..fototerapiye gittik sürekli..neyse bugün bebişim 17 günlük oldu ve sarılığımız geçmiş çok şükür..

şimdi sezen aksu dinleyerek uyuyor canım kızım..bir an çığlık attı bir de baktım ki bilgisayarın şarjı bitmiş ve müzik durmuş..meğer kızım ona bağırıyormuş..akrep bebeği tipik..yalnızlığı hiç ama hiç sevmiyor..sürekli konuşulsun istiyor yavrum benim, sürekli sarılmak koklanmak istiyor..dün gece yaprak dökümünü izledi bizimle beraber..ferhundenin sesini duyunca basıyor çığlığı:) insan sarrafı doğuştan!!!

doğum gerçekten büyük bir mutluluk ve aynı zamanda travma kadını hayatında..bebekden bir anda ayrılmak onu içinde hisstememek çok garip bir duygu..sanki içindeyken herşeyden koruyarak saklayabiliyorsun yavrunu ama şimdi..her an tetikte olman gerekşyor ister istemez..üzerine titremekmiş bu..birisi severken bile gözünü ayıramıyosun..ya bir şey olursa diye..tüm düntadaki çocukları allah korusun sağlık versin, huzur versin..

çok çok duygusalım..ağlama seanslarım var günlük..yalnızlık duygusu çok yoğun..annelik içgüdüsel birşey olabilir ama keşke biraz da babalık içgüdüsel olsaymış keşke..sadece kucağa alıp sevmek babalık değil ki birisi bunu eşime anlatsın lütfen..bir de benim sessiz yalnızlık çığlığımı da eşim anlasın!!dedim ya çok duygusalım diye işte öyle bir şey..

bu arada 12 kilo ile gebeliği tamamlamıştım..3 kilom kaldı.. doğum öncesi için..diyet falan yapmadım kesinlikle..ama 17 gündür doğru dürüst yemek yemedim sadce sıvı tükettim..iştahım kesildi çok enteresan..yemeğe çalışıyorum..kilo vermeme rağmen karnım inanılmaz biçimsiz oldu..yamuk yumuk ve sarkık..artık bikini giyemem sanırım:)) olsun herşeye değer benim kuzumşimdilik bu kadar herkese sevgiler

Hiç yorum yok: