23 Ekim 2008 Perşembe

eve 2 kişi döndük yine..

tansiyonum kontrol altına alındı..ALFAMED kullanıyorum 2*1...tansiyonum 12-8 şu anda, doğuma kadar kullanmam gerekiyormuş ilacı..suni sancı verince tansiyon fırladığından onu da yapamıyoruz..sezeryan da istemediğimizden(istemediğimi kim söylüyorsa artık) bebek kendisi gelene kadar tansiyon ilacımı kullanmaya devam edeceğim..artık yazmak da istemiyorum bloğa hiç bir şey..
39. haftamdayım..hastahanede 41 haftalık gebeler vardı..zor yürüyorlar..ben de onlar gibi olacağım sanırım..tek güzel haber benim için doğum öncesi iznim bittiği halde rapor aldığımda doğum sonrası iznimden düşmeyecek olması..tabii ki kötü haber yok ama..8 senedir aralıksız çalışmaya üretmeye alıştığım için, sürekli planlı programlı hareket ettiğim için şu 3 haftalık izin süresi ve gebeliğin belli şeyleri hayatımda kısıtlaması (çalışamama, hareket zorluğu, hormonal değişimler, makalelerin beklemesi gibi..) beni son derece depresif bir hale getirdi..sanki hayat devam ediyor ve ben yuvarlak bir şekilde uzaktan film şeridi gibi hayatı izliyorum..
neden bu kadar sıkıldım bilemiyorum..bayramda sancım olduğunda kasmasaydım kendimi doğurmuş olacaktım, tüm eş dostta o zamana programlamıştı kendini..şimdi geciktiğini düşünüyor herkes..ama tüm literatürlerde en doğal gebelik sonlanmasının 40. haftada olduğu yazıyor..yani aslında kızım işini biliyor..akrep buırcu ya inatta sanırım biraz..
peki yavrucum, güzel, akıllı kızım benim.. babanla ben seni heyecanla bekliyoruz..o güzel gözlerinden yumuk ellerinden öperiz seni..bundan sonra buraya fotoğraflarını koyarız umarım..sevgilerimle

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Forumda bebek eşyaları bölümüne bakarken blog adresinizi gördüm ve baştan sonuna kadar neler yaşadığınızı okudum.

Çok meşaketli ve zorlu günler yaşamışsınız. Ama inanın geçecek bunlar...
Son günlerde yaşadıklarınız o kadar tanıdık geldi ki, tamda 1 yıl önce benim yaşadıklarım sayılır. Ne zaman gelicek düşüncesi bir an olsun çıkmıyor aklınızdan dimi? :) [bu arada kızım akrep burcu :)))]

Bugünlerin tadını çıkarın lütfen, pozitif olun ki herşey pozitif gelişsin...
Kızımda 40.haftasını doldurup geldi, sezeryan hiç ama hiç istemiyordum. Vaktiniz olduğunda dilerseniz blogumuzdan doğum hikayemizi okuyabilirsiniz.
Hiç ummadığınız anda bi işaretle size geldiğini haber vericek Duru Derin bebek, hiç telaşlanmayın...
Lütfen ama lütfen, relax olun. Bebişiniz geldiğinde ona daha çok enerji harcayacaksınız, uzun ve meşaketli bi maraton asıl doğduğunda başlayacak! :)
İnşallah sizde 4.aya kadar düzeninizi oturtmuş olursunuz.
Pozitif düşünceyle herşeyi rayına oturtacağınıza emin olun... Annenin psikolojisi kesinlikle bebekleri etkiliyo, bu hep aklınızda olsun.

Çok uzatmışım kusura bakmayın...
Kısmet olurda normal doğum yaparsanız, sancılarınız sıklaştığında size bi tavsiyede bulunmak istiyorum. Gelen sancı mutlaka geçiyo, ve her geldiğinde bi önce ki geçti, buda geçecek deyip telkin edin kendinizi.

Sağlıklı doğum ve huzurlu mutlu bir yaşam diliyorum Duru Derin bebeğinizle...
Pozitiflikten hiç bi zaman vazgeçmemeniz dileğiyle...

İyi geceler...

Zümra'nın annesi Gamzeli...

Aslı'ya dair dedi ki...

Umarım en kısa zamanda sağlıkla alırsın kızını kucağına benim kızımda bir akrep bebeği akrepler zor oluyor şimdiden gözünü korkuttum dimi sağlıkla gelsinde geldikte sonra çok hızlı geçiyor zaman.