17 Ekim 2008 Cuma

durum budur

rutin kontrolden geldik..açılma yok..ben 8-9 cm açılma bekliyordum..o kadar ağrı neticesinde ama hiç açılma yok..pelvis kontrolünde normal doğum olduğu kesinleşti..engel bir durumum yokmuş..yine bekliyoruz..alalım sezeryanla dedim kabul etmedi doktorum..perşembeye kadar normal doğumla gelir bebiş dedi, eğer gelmezse de 1 kasımda sezeryanla alacakmış..yok daha neler ben 1 kasıma kadar 100 kilo olurum..zaten zor hareket ediyorum hadi kızım hadi ya..tansiyonum 2 gündür 14-10 önemli değil dedi..enteresan dedim içimden..işte beklemedeyiz..nazlı kızım benim babası ve teyzesi kılıklı..bir seri olayım hızlı hareket edeyim demek yok..yatsın dursun içerde..bir merak olur insanda dışarı çıkmak ister..akrep burcu olmasın dedim o kadar akrebe doğru gidiyoruz bakalım..neyse anneni babanı seçme hakkın olmadı bari doğum tarihini sen seç yavru kuş..

Hiç yorum yok: