26 Kasım 2010 Cuma

oğlum mu damadım mı bilemedim:(

ya ne yapacağız bu caillou ile?? sabah kalk izlemek iste akşam yatarken izlemek iste.. bıraksam 24 saat izler...o kadar çok seviyor ki..tamam güzel bazı şayler de öğreniyor ama bu kadar da olmaz ki..müziğini duyduğunda başka odadan bir koşturup gelişi var inanamazsınız.. ben hiç fark etmeden etrafındaki çocukların üstündeki caillou t--shirtünü bana gösteriyor...her bölümün cdsini ezberleniş durumdayız ve şarkısını..nasıl ezberler bu ingilizce parçayı ya inanamıyorum...
dedim ya oğlum mu damadım mı anlayamadım..her tarafımız caillou ile doldu..oyuncak, havlu, yatak, masa, biblo...yeter ama..

1 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ah Caillou vah Caillou... nasıl bir bağımlılıktır bilmem, korkarım Caillou'nun hayatı pek huzurlu olduğu için bve kendi yaşantılarından kaçmak için bağlanıyorlar bunca... ben kendi çocuklarım için bundan endişe etmekteyim.. siz üstünüze alınmayın:)