4 Haziran 2010 Cuma

5 haziran eski doğum günüm kutlu olsun

eski diyorum çünkü durunun doğduğu gün 27 ekim 2008 artık yeni doğum günüm:)
binlerce kez şükür ediyorum tanrıya kuzumu verdiği için, her duvam onun adıyla başlayıp onun adıyla bitiyor..sağlık, huzur, mutluluk, başarı hep bizlerle olsun..yeni yaşım kutlu olsun..iyi ki annem Sema Akyıl ve babam Fazıl Akyıl beni dünyaya getirmiş..bu güzel hayatta dimdik ayakta durmayı (tabii arasıra tökezlesem de ki, her tökezlediğimde kolumdan tutup kaldırdılar) öğrettikleri ve sonsuz güvenleri için çok çok teşekkür ediyorum onlara..
iyi ki doğdum ...31 bitti 32 oluyorum...her yaş güzel her yaş keyifli..yeter ki sağlık olsun huzur olsun...
sevgilerimle

5 yorum:

NALAN dedi ki...

kuzucunla beraber daha nice mutlu sağlıklı yıllarınız olsun..
doğum günün kutlu olsun evrim'cim

Hande dedi ki...

Nice mutlu yıllara Evrimcim,sağlık ve mutlulukla..Tabi bir de Duruyla..:))

ayşegül dedi ki...

doğum günün kutlu olsun :) nice senelere...

Gülsel dedi ki...

Evrim Hocam çok çok çok hoşuma gitti yazdıklarınız, inanılmaz duygulandım...ama ben gene de arıyorum şimdi sizi eski doğum gününüzü kutlamak için :) Durucuğumu ve sizi kocaman öpüyorum.

evrim dedi ki...

çok çok teşekkür ederim hep birlikte nice snelere