18 Ağustos 2009 Salı

evvveettt..ben de mimlendim..fazi tarafından..
*En sevdiğimiz üç erkek kimdir ?
tabii ki babacığım canım benim...hep arkadaşım olmuştur benim babam..bak burnumun direği sızladı...
eşim herhalde ikinci sırada..alışkanlığım..
3. yok yok aahhh..hemen bir erkek evlat doğurmalıyım
**Yaşadığım şehir dışında üç şehir nedir?
şehir değilde Bodrum'un Gümüşlük beldesi desem..insanın ömrü uzar Gümüşlük'de hiç ama hiç yaşlanmaz...
Ankara gençliğim...
İstanbul...babamı saklıyor içinde ondan seviyorum ..
ama en güzeli tüm bu şehirlerden Eskişehire dönüşü seviyorum...
***En önemli Fobim nedir?
allahım yazdıysa bozsun..duru'ya herhangi birşey olması..sağlıkla ya da kaybolma..falan filan..
****Gelelim giyimde en çok tercih ettiğim renk (ler) nedir?
Siyah tabii ki...beyaz tabii ki...en büyük beşiktaş tabii ki...
sonra kahverengi dışında tüm renkler..
vee mimliyorum mimliyorum:BİR RÜYAYDI, RÜYAMIN ADI RÜYA OLDU.. elifcim hadi bakalım

Hiç yorum yok: