5 Mayıs 2009 Salı

uzun zaman olmuş











neredesyse 45 gündür bloga birşey yazamadım..malum iş-güç..ay sonundaki ve eylül başındaki kongrelerime sunum yetiştirmem gerekiyordu, ebuşla beraber onun çalışmalarını yaptık bu arada istanbulda 2 kongreye katıldım..yani, çok işler başardım..kuzum büyüyür ve her geçen gün değişiyor..ilk kongreye gidişimde döndüğümün ertesi günü anlamsız bir ağlama krizi yaşamıştı..o ağlamıştı ben ağlamıştım..bu gidişimden sonra henüz bir şey yaşamadık ama pek bir gıcık oldu bana sanırım..hiç gülmedi mesela 24 saattir...gene söylüyorum keşke richi rich ile evlenseydim ve çalışmak zorunda olmasaydım..çok çok özlüyorum kızımı..annem sağolsun..annecim ezgicim iyi ki varsınız..sizler olmasaydınız hem kariyer hem bebek impossible olurdu yani:))




dün 1 yaşına kadar olan tüm aşıları bitti duru hanımın..3 aşı birden vuruldu ..tabii ki peşinden de ateş..




yemekle ilgili pek problemi yok..ama zorlamıyoruz da canı istemiyorsa ağzını kitliyor zaten ne mümkün açabilmek:((




uykusu maşallah:))




kuzum büyüyorsun ve ben yakalayabildiğim kadarıyla seninle her anın tadını çıkartmaya çalışıyorum..bu arada ded-ded-ded, ee--giiii(ezgi), dellll(gel) çıkarttığı sesler




sevgiyle kalın

2 yorum:

ELİF dedi ki...

hoşgeldin,nihayet:))

Sudiş dedi ki...

1. Sen de gergin olduğun için o daha da gerilip ağlıyor. Sıkı sıkı sarıl, ama çok sıkma.
2. Gülmemesinin başka sebebi olabilir mi ki?
3. Anneye bak poz veriyor, anneanne üşümesin diye üstünü örtüyor.
4. Nasıl bitti aşıları, 8. ayda yok muydu bişiler?
5. Kesinlikle çok şanslısın.
6. Hoca oldun cidden, ne de güzel oldun.
7. İlk anneler günün kutlu olsun.