6 Mart 2009 Cuma

kahvaltı, çorba...

evet evet..cimcime artık kahvaltı yapıyor:) 3 bebe bisküvisi, pekmez, yağsız peynir, organik meyve suyu, yumurta sarısı..hepsini de bitiriyormuş..muş diyorum çünkü haftaiçi annem yapıp yedirdiği için ben daha görmedim umarım yarın ben de yedirebilirim..öğleden sonra çorba içiyormuş..sebze değişimi (kabak, ıspanak, kereviz, havuç, patates.., pirinç, kıyma, zeytin yağı ve çok çok az tuz)..bir kaç kaşık su içiyormuş ama şişe suyu, damacana olmazmış(bunlar doktorumuzun önerileri), akşamüstü meyve püresi, yoğurt, akşam da aptamil 2 yiyiyor artık..önlükleri artık tam olarak kirleniyor..güzel çorba tarifleriniz varsa beklerim..tuvaletini de maşallah diyeyim, çok rahat yapıyor!! canım kızım keşke ilk kahvaltını ben yedirebilseydim..bazen o kadar sinir oluyorum ki çalışmak zorunda olmama..bak belki bu hafta loto bize çıkar:))))ama gözüm arkada kalmadan anneannene bırakabiliyorum...annecim allah sana sağlık huzur ve mutluluk versin sen de kızıma:)))
bu arada karma 2. doz ile pnömokok aşıları yapıldı duruya..pnömokok ateş yaptı..ilk ateşle savaşımızda başarıyla çıktım..gece iki buçukta 38.1 ile ateşi alıp sabah beş buçukta 36.7 ile uyuttum kuzumu..calpol 2 saat geçmesine rağmen düşürmeyince sirkeli su kompres yaptım..bu arada eşimde yanımızda uyuyarak bana yardımcı oldu..neyse ki atlattık..şimdi keyfi yerinde..yabancılamna denileen durum başladı tanımadığı ya da unuttuğu insanların kucağında çok ağlıyor..ses tonuna çok dikkat ediyor..sevgi dolu yumuşak sesleri seviyor..şimdilik haberler bu kadar
herkese sevgiler

1 yorum:

ELİF dedi ki...

AFİYET OLSUN DURUCUK...